loading...
آهنگ جدید
Hossein monfared بازدید : 51 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

این بیوگرافی از زبان خود ایشان تعریف شده است .
متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس هستم
از اول در دوران بچگی تو فعالیت های فرهنگی و هنری زود موفق می شدم
تا اوایل دوران دبیرستان آدم موفقی بودم…
همه چی خوب بود تا شروع دبیرستان !
به خاطر ماموریت های مادرم چون استاد دانشگاه بود مجبور به سفر اراک شدم
افت شدید درسی داشتم ! بعد از اراک به شهر خودم برگشتم
بعد از یک سال به تهران آمدم و حدود ۱۰ ماه بم و یک سال ساری بعد در تهران دانشگاه قبول شدم و در تهران ماندگار شدم
بعد از فیلم پر پرواز در دوران دبیرستان تازه تفاوت بین سازها رو فهمیدم
من افتخار می کنم که خیلی دیر شروع کردم ولی موفق شدم و از کارای حرفه ای موزیک برمیام !
از اون موقع یک گیتار خریدم و شروع کردم به تمرین به صورت تجربی، بله تجربی ! چون خانواده ام زیاد علاقه ای نداشتند که موزیک به درسم ترجیح بدم چون مجبور بودم افت تحصیلی را جبران کنم، سخت درگیر درس شدم و وارد دانشگاه تهران در رشته مهندسی صنایع شدم
از همان لحظه ای که وارد دانشگاه شدم شروع به فعالیت های جدی در موسیقی نمودم و سریع کارامو ضبط کردم و اکثر کارای من از لحاظ حرفه ای ضعیف ولی از لحاظ احساسی قوی بودن !
( اردیبهشتی بودنم باید یه جایی به دردم بخوره دیگه )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایرانی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 642
  • بازدید کلی : 29,074
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ