loading...
آهنگ جدید
Hossein monfared بازدید : 54 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید امید جانم با صدای فرزاد فرزین

امید جانمز سفر باز امد

شکر دهانم ز سفر باز آمد

امید جانم ز سفر باز امد

شکر دهانم ز سفر باز آمد

عزیزان که بی خبر به ناگهان رود سفر

چو ندارد دیگر دلبندی به لبش ننشیند لبخندی

چو غنچه سپیده دم شکفته شد لبم ز هم

چو شنیدم یارم باز آمد ز سفرغمخوارمباز آمد

همچنان که عاقبت پس از همه شب بدمد سحر

ناگهان نگار من چونان مه نو امد از سفر

من هم پس از ان دوری بعد از غم مهجوری

یک شاخه گل بردم به برش یکشاخه گلبردم به برش

دیدم که نگار من سرخوش زکنار من

بگذشت و به بر یار دگرش بگذشت و به بر یار دگرش

وای از آن گلی که دست من بود

خموش و یک جهان سخن بود … خموش و یک جهان سخن بود

گل که شهره شد بهبیوفایی

ز دیدن چنین جدایی ز غصه

پاره پیرهن بود اره ز غصه پاره پیرهن بود

download دانلود فايل با لينک مستقيم

size حجم فايل : ۳.۰۵ کیلوبایت

password پسورد فايل www.ahangi2dar2.mihanblog.com [با حروف كوچك نوشته شود]

arrow منبع : تو در تو  

warning هشدار: کپي برداي از نوشته بدون ذکر منبع ممنوع است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایرانی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 29,100
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ