loading...
آهنگ جدید
Hossein monfared بازدید : 1192 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

متن آهنگ جدید سنه حیران با صدای امیر تتلو

آق نادر بریم ؟

خیلی نوکرم ..

هه هه هه

میدونید چرا این آهنگو خوندم ؟! چون دوست داشتم !

امیدوارم شما هم دوست داشته باشید ، هه

اومدم از رشت اومدم، بی برو برگشت اومدم
راهِ جادّه بسته بود و من از راهِ دشت اومدم
با یه ماشین و یه ویلای درندشت اومدم
بچّه تبریز اومدم و با یه قِرِ ریز اومدم
سَنَه حیران اومدم و دنبالِ جیران اومدم
من بی دوشواری پریدم پشتِ نیسان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

بچّه تهران اومدم و من مردِ میدان اومدم
با یه پیکانِ اتاق هفتِ جوانان اومدم
من با کلّه مثلِ زین الدّینِ زیدان اومدم
از لرستان اومدم و با چندتا مهمان اومدم
من قوی هیکل مثه رستمِ دستان اومدم
مرز و بسته بودن و با صدتا داستان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

آره من بَدم ، من بَدم اصَن از هرجایی بگی اومدم
آره مشکل از منه مثلاً وقتایی قری اومدم
ولی دوست داشتم ، آره دوست داشتم
اصفِهونی اومدم ، تو این گرونی اومدم
گز خریدم من برات و ریختم تو گونی اومدم
بچّه شیراز اومدم ، از فِلکه ی گاز اومدم
حال نداشتم که بیام با منّت و ناز اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

این آهنگ یه ملودیِ قدیمی بود ، هیچ ربطی هم به رپ نداشت
شاد باشین

 

download دانلود فايل با لينک مستقيم

size حجم فايل : 664 کیلوبایت

password پسورد فايل www.ahangi2dar2.mihanblog.com [با حروف كوچك نوشته شود]

arrow منبع : تو در تو  

warning هشدار: کپي برداي از نوشته بدون ذکر منبع ممنوع است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایرانی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 649
  • بازدید کلی : 29,081
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ